Online Shop

Vragen en antwoorden

Wij helpen u graag verder! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de levering en de bezoekafspraken Online-Shop. Als u een vraag mist of meer informatie nodig heeft gebruikt u dan het Contactformulier.

Maak uw selectie...

In verband met de privacybescherming heeft eismann de inlogprocedure op de website aangepast. Om in te loggen is vanaf heden een wachtwoord vereist en kunt u niet meer inloggen met uw postcode.

 

Om in te loggen met een wachtwoord, gaat u op onze website www.eismann.nl naar Account/ Login. Vul hier uw e-mailadres in en selecteer daarna wachtwoord vergeten. U ontvangt direct een e-mail van eismann met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken (mocht u de e-mail niet ontvangen, controleer dan uw spam-box).

 

Wanneer u een nieuw wachtwoord heeft ingegeven (minimaal 10 tekens, bestaande uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en tekens), ziet u direct de bevestiging op het scherm. Hierna kunt u opnieuw inloggen met het nieuwe wachtwoord.

 

Als u deze foutmelding krijgt wanneer u zich aanmeldt, is er in de meeste gevallen een technisch probleem met het verwerken van uw e-mailadres in ons systeem. Neem contact met ons op via het <link>contactformulier - wij zullen ervoor zorgen dat de fout zo snel mogelijk wordt verwijderd.

Tip: log in met uw klantnummer. Deze zijn te vinden op elke e-mailfactuurbon en op de orderbevestigingen, die we u per e-mail zullen toesturen.

Als u nog steeds niet kunt inloggen ondanks de correcte invoer van uw e-mailadres en wachtwoord, kunt u ons een bericht sturen via het <link>contactformulier. We helpen je snel en graag.

Om technische redenen zijn we helaas nog niet in staat om de kortingen voor klantenkaarthouders online weer te geven en ze op te nemen in de orderbevestiging. Maak u geen zorgen: als u een klantenkaarthouder bent, wordt de correcte kortingsprijs berekend op de aankoop.

Als u de klassieke service gebruikt via een persoonlijke eismann, levert uw eismann de goederen aan u af.

Als uw vraag ondanks de juiste spelling niet tot een resultaat leidt, is het mogelijk dat het artikel dat u zoekt momenteel niet beschikbaar is.

Combinaties van verschillende producten, bijvoorbeeld onze maandelijkse eismann-kortingspakketten, zijn mogelijk alleen exclusief verkrijgbaar tijdens uw bezoek en kunnen daarom niet online worden besteld of gekocht.

Controleer in dit geval of u het winkelwagentje correct hebt verzonden. Log in op de online winkel en klik op het winkelwagentje aan de rechterkant. Als er nog steeds gewenste producten worden vermeld, is het winkelwagentje waarschijnlijk niet verzonden.

Zorg ervoor dat u bij het plaatsen van de bestelling het winkelwagentje indient door de algemene voorwaarden te accepteren en op de knop hieronder rechts te klikken.

In zeer zeldzame gevallen leiden problemen met de gegevensverwerking er helaas toe dat de bestelling niet wordt doorgezet.

In dit geval willen we ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak. Neem contact met ons op via het <link>contactformulier - we zullen ons best doen om u verder te helpen.

Als u een bestelling hebt geplaatst, wordt het winkelwagentje verwijderd.

Als u artikelen in het winkelwagentje plaatst maar ze niet verzendt, bewaren we de producten daar 30 dagen lang - waarna ze worden verwijderd.

Tip: als u op langere termijn voor bepaalde producten wilt opslaan, markeert u ze als favorieten.

De eismann Shop gebruikt geen speciale technologieën, dus het werkt met de meeste browsers zoals Firefox, Chrome of Safari kunnen ook in een oudere versie worden gebruikt. We raden u echter aan om altijd de nieuwste versie van uw browser te gebruiken.

Om alle functies van de eismann Shop te gebruiken, moet de browser die u gebruikt het gebruik van Javascript toestaan.

Log in met uw e-mailadres. Klik op verder en kies wachtwoord vergeten. Geef uw nieuwe wachtwoord in (minimaal 10 tekens, bestaande uit hoofdletters, kleine letters, cijfers en tekens).

Heeft u uw antwoord gevonden?

Zo niet, stuur ons dan een bericht:

Naar het formulier