Algemene servicevragen

Vragen en antwoorden

Wij helpen u graag verder, hier vind u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten en service.

Bovendien staan wij u op werkdagen overdag te woord via 0900-3476266. U kunt ook het contactformulier gebruiken.

Maak uw selectie...

U vindt uw klantnummer, bijvoorbeeld op de aankoopbon van uw laatste aankoop of op de laatste factuur, die we u per e-mail hebben toegezonden. Als beide niet beschikbaar zijn, schrijf ons dan een bericht via het contactformulier.

Heeft u het klantnummer nodig om u aan te melden in de online winkel? Vergeet vervolgens niet om ze in te voeren met de letter (E of A) vooraan en zonder spaties of verdelingspunten.

Op de website vindt u van alle producten van eismann aanvullende informatie over ingrediënten, voedingswaarden en allergenen. U hoeft enkel te klikken op het product waarvan u aanvullende informatie wilt. 

Als u meer gedetailleerde informatie nodig heeft (bijvoorbeeld vegetariërs, diabetici of mensen met een allergie), kunt u hier uitgebreide voedingsinformatie vinden.

Wilt u met onze voedings-experts in contact komen? Vul dan ons contactformulier in.

Bereidingsinformatie vindt u op alle productverpakkingen en natuurlijk ook op de <link https: shop.eismann.nl>website. U hoeft hiervoor enkel op het product of gerecht te klikken in de online-shop en u kunt de bereidingsinformatie gedetailleerd vinden.

Overigens: als een product niet meer in de online-shop kan worden besteld, kunt u de bijbehorende productinformatie nog minstens 90 dagen ophalen.

Als u vragen heeft over onze productkwaliteit, vindt u hier gedetailleerde informatie en instructies. Als u specifieke vragen heeft, gebruik dan ons contactformulier en selecteer het onderwerp "Vragen over onze producten".

U vindt hier ook antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten.

Mensen met allergieën en vegetariërs zullen hier gedetailleerde informatie vinden. Verder vindt u hier gedetailleerde lijsten en tabellen voor onze producten. Als u nog vragen heeft, kijk dan in het gedeelte Vragen en Antwoorden.

Kunt u de benodigde informatie niet vinden? Neem contact op met onze voedingsdeskundigen middels het contactformulier en selecteer het onderwerp "Vragen over specifieke diëten" of "Vragen over onze producten".

 

In de online-shop vindt u gedetailleerde informatie over alle ingrediënten, voedingswaarden en allergenen voor elk product.

Als u bent verhuisd en u ons nieuwe adres wilt doorgeven, dan kunt u dit doen middels het contactformulier.

Als u ergens uw mening over wilt laten weten, kunt u ons een bericht sturen via het contactformulier en selecteer het onderwerp 'lof en verwijten'.


Ook kunt u ons bellen middels het contactformulier.

Voor ons is de klant koning en onze service is het boegbeeld. Dat is waarom uw mening belangrijk voor ons is en wij het graag horen als iets niet goed ging. We zullen er alles aan doen om dit op te lossen.


Laat het ons weten middels het contactformulier en selecteer "Lof en Kritiek", Ook kunt u het ons melden door ons te bellen middels het contactformulier.

Jammer, we zullen u missen.

Als u geen gebruik meer wilt maken van onze service, kunt u een kort bericht sturen via het contactformulier met uw klantnummer, uw naam en uw adres. We nemen hierna verder geen contact met u op.
 

Omdat we ernaar streven onze service en ons aanbod altijd te verbeteren, zouden we blij zijn als u ons kort de reden van uw annulering meedeelt. Natuurlijk is dit niet verplicht.

Heeft u uw antwoord gevonden?

Zo niet, stuur ons dan een bericht:

Naar het formulier