Online Shop

Vragen en antwoorden

Wij helpen u graag verder! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de levering en de bezoekafspraken Online-Shop. Als u een vraag mist of meer informatie nodig heeft gebruikt u dan het Contactformulier.

Maak uw selectie...

U logt in met het opgeslagen e-mailadres en uw postcode. Klanten die bij het plaatsen van hun eerste bestelling een wachtwoord hebben ontvangen, zullen dit in plaats van de postcode aangeven.

Als u ons geen e-mailadres hebt gegeven of het bent vergeten, kunt u ook inloggen met uw klantnummer. Zorg ervoor dat u het nummer met de bijbehorende beginletter zonder spaties invoert, bijvoorbeeld dus: E891803655.

Als u deze foutmelding krijgt wanneer u zich aanmeldt, is er in de meeste gevallen een technisch probleem met het verwerken van uw e-mailadres in ons systeem. Neem contact met ons op via het contactformulier - wij zullen ervoor zorgen dat de fout zo snel mogelijk wordt verwijderd.

Tip: log in met uw klantnummer. Deze zijn te vinden op elke e-mailfactuurbon en op de orderbevestigingen, die we u per e-mail zullen toesturen.

Als u nog steeds niet kunt inloggen ondanks de correcte invoer van uw e-mailadres of klantnummer en postcode, kunt u ons een bericht sturen via het contactformulier. We helpen je snel en graag.

Om technische redenen zijn we helaas nog niet in staat om de kortingen voor klantenkaarthouders online weer te geven en ze op te nemen in de orderbevestiging. Maak u geen zorgen: als u een klantenkaarthouder bent, wordt de correcte kortingsprijs berekend op de aankoop.

Als u de klassieke service gebruikt via een persoonlijke eismann, levert uw eismann de goederen aan u af.

Als uw vraag ondanks de juiste spelling niet tot een resultaat leidt, is het mogelijk dat het artikel dat u zoekt momenteel niet beschikbaar is.

Combinaties van verschillende producten, bijvoorbeeld onze maandelijkse eismann-kortingspakketten, zijn mogelijk alleen exclusief verkrijgbaar tijdens uw bezoek en kunnen daarom niet online worden besteld of gekocht.

Controleer in dit geval of u het winkelwagentje correct hebt verzonden. Log in op de online winkel en klik op het winkelwagentje aan de rechterkant. Als er nog steeds hun gewenste producten worden vermeld, is het winkelwagentje waarschijnlijk niet verzonden.

Zorg ervoor dat u bij het plaatsen van de bestelling het winkelwagentje indient door de algemene voorwaarden te accepteren en op de knop hieronder rechts te klikken.

In zeer zeldzame gevallen leiden problemen met de gegevensverwerking er helaas toe dat de bestelling niet wordt doorgezet.

In dit geval willen we ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak. Neem contact met ons op via het contactformulier - we zullen ons best doen om u verder te helpen.

Als u een bestelling hebt geplaatst, wordt het winkelwagentje verwijderd.

Als u artikelen in het winkelwagentje plaatst maar ze niet verzend, bewaren we de producten daar 30 dagen lang - waarna ze worden verwijderd.

Tip: als u op langere termijn voor bepaalde producten wilt opslaan, markeert u ze als favorieten.

De eismann Shop gebruikt geen speciale technologieën, dus het werkt met de meeste browsers zoals Firefox, Chrome of Safari kunnen ook in een oudere versie worden gebruikt. We raden u echter aan om altijd de nieuwste versie van uw browser te gebruiken.

Om alle functies van de eismann Shop te gebruiken, moet de browser die u gebruikt het gebruik van Javascript toestaan.

Log in met uw postcode. Helaas kan dit niet worden vervangen door een wachtwoord.

We hebben voor deze vorm van inloggen gekozen om het bestelproces bij eismann zo comfortabel mogelijk te maken.

Houd er rekening mee dat in het geval van een klassieke levering door de eisman alleen een pre-order, maar nooit een transactie plaatsvindt in de online winkel. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval van misbruik bent u nooit verplicht om de vooraf bestelde goederen te accepteren. Als gevolg hiervan is er geen beveiligingsrisico voor u.

Heeft u uw antwoord gevonden?

Zo niet, stuur ons dan een bericht:

Naar het formulier