Afspraak en levering

Vragen en antwoorden

Wij helpen u graag verder! Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de levering en de bezoekafspraken. Als u een vraag mist of meer informatie nodig heeft gebruikt u dan het Contactformulier.

Maak uw selectie...

Wij leveren onze producten zonder verzendkosten, zolang de bestelling meer dan 12 euro bedraagt. U wordt bezocht door uw persoonlijke eismann. Voor bestellingen onder 12 euro brengen wij u een leveringsbijdrage van slechts 1 euro in rekening.

Alleen bij bestellingen onder de 12 euro ontstaat een leveringsbijdragen van slechts 1 euro. Bij een bezoek van uw eismann is er echter geen minimale bestelwaarde - als u dat wenst, kunt u slechts één product bestellen. Voor nieuwe klanten geldt over het algemeen een minimale bestelwaarde voor de eerste bestelling van 27,50 euro.

U vindt de contactgegevens van uw eismann op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op één van uw facturen. In het geval dat u ze niet bij de hand hebt, kunt u onze klantenservice bellen op 0900/3476266 of gebruik ons contactformulier.

We regelen het eerste bezoek telefonisch. Vanaf dan bezoekt uw eismann u in de regel elke drie weken. Maar hij is blij om te reageren op uw wensen - zelfs afspraken buiten de reeks zijn mogelijk. De tijd van het bezoek maakt hij individueel met u - precies wanneer het u het beste uitkomt.

Bij eismann zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten. Daarom geven we een smaakgarantie voor al onze producten. Als een product u echt niet bevalt, heeft u een onvoorwaardelijk recht op teruggave - u krijgt ofwel een vervangend product of de volledige aankoopprijs contant terug - omdat uw tevredenheid onze prioriteit heeft. Het is het beste om in een dergelijk geval rechtstreeks contact op te nemen met uw eismann.

In de regel bezoekt uw eismann u elke 3 weken. Maar hij is blij om te voldoen aan uw persoonlijke wensen.

Neem contact op met uw eismann. Hij zal graag een nieuwe afspraak met u maken. U vindt de contactgegevens van uw eismann op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op een van uw facturen of in uw account in de online shop.

U kunt ook op elk gewenst moment contact opnemen met onze klantenservice.

In het geval dat u een bezoek wilt wijzigen of annuleren, neem dan rechtstreeks contact op met uw eismann. Het telefoonnummer staat op de achterkant van uw huidige eismann-catalogus of op een van uw facturen. In het geval dat u ze niet bij de hand hebt, kunt u onze klantenservice bellen op 0900/3476266 of gebruik ons contactformulier.

Voor zo individuele bezoeken of overeenkomsten, dient u rechtstreeks contact op te nemen met uw persoonlijke eismann. Hij regelt graag een oplossing die voldoet aan uw wensen en verwachtingen. Bespreek dit met hem bij zijn volgende bezoek.

Als u vooraf bestelde producten heeft besteld voor een bezoek van uw persoonlijke eismann, reserveert uw eismann deze producten voor u in zijn diepvriesauto. Een koopovereenkomst komt echter pas tot stand bij levering - op basis van de op de dag van levering geldende prijs - door afgifte van de goederen. Er is geen acceptatieplicht!

Nee, u hoeft niet bij elk bezoek producten af te nemen. 

Heeft u uw antwoord gevonden?

Zo niet, stuur ons dan een bericht:

Naar het formulier